niedziela, 17 lipca 2016

Filcowe literki


Dziś postanowiłam pobawić się filcem. 
Na rynku można już znaleźć wiele ozdób wykonanych z filcu. 
Literki mogłam wykonać z materiału, ale czemu by tak nie użyć filcu. 
Podczas tego projektu maszyna odpocznie, bo postanowiłam uszyć je ręcznie.
Podstawą w przygotowaniu takich literek jest oczywiście dobór kolorystyki
Kolejną ważną rzeczą jest to, czy chcemy żeby stały na półce, czy też wolimy aby wisiały.

Potrzebujemy:
- filc (u mnie arkusze 20 x 30, duża literka zajęła ¾ strony, małe podzieliłam arkusz na pół),
- wypełniacz,
- igła i nici,
Moje literki będą beżowo brązowe w wersji stojącej.


  1. Wybieramy czcionkę i drukujemy napis. Możemy także sami narysować literki na papierze lub od razu na filcu. 
  2. Odrysowujemy literki na filcu, z zapasem 0,5 cm
  3. Zszywamy zostawiając otwór 2 cm na wypchanie. Jeśli literki maja być wiszące od razu zszywamy razem z wstążką.
  4. Wypychamy i zszywamy pozostawiony otwór.
  5. Dodajemy ozdoby, lub nie :)
Ja przyszyłam kropeczki i kokardki ze wstążki. 



Świetny pomysł na dekoracje pokoju dziecka lub jako ozdoba domu.
Poniżej przygotowane z filcu imię w wersji do zawieszenia. 


W tym tygodniu postaram się przygotować post o różnymi metodach obszywania ozdób z filcu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz