wtorek, 5 lipca 2016

Cukierkowy zestaw poduszek



Dziś z racji, że już pozostało mi niewiele różów i szarości – dosłownie niewiele - postanowiłam zrobić ,,coś z niczego”.
A muszę przyznać, że nawet spore wyszło to ,,coś”. 
Skrawki materiału jakie zostały po uszyciu sowy i ślimaka po połączeniu dały mi dwie poduszki typu Jaś. Aby nadać poduszką delikatności i jeszcze słodszego wyglądu obszyłam je szarymi pomponami. Nie była bym sobą gdybym nie dodała jeszcze ozdoby. Wybrałam srebrną kokardę z cekinów.



Po połączeniu wszystkich czterech elementów wyszedł ciekawy zestaw, który świetnie sprawdzi się jako prezent;). Róż i szarość w połączeniu z srebrną kokardą nadają całości cukierkowy charakter idealny zestaw dla dziewczynki.

W planach mam już kolejny inny zestaw, ale o tym niebawem.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz