sobota, 17 września 2016

Prezent dla Pary Młodej



Z racji kolejnej weselnej imprezy postanowiłam znów samodzielnie przygotować prezent dla Pary Młodej. Korzystając z wiedzy internetowej ,,zmiksowałam” kilka pomysłów i tak powstał oryginalny prezent, który mam nadzieje spodoba się obdarowanym. 


Potrzebujemy:
- karton, jaki duży i co w nim będzie zależy od nas,
- kwiaty, mogą być kupne, ja we wcześniejszym poście pokazywałam jak zrobić wstążkowe kwiaty metodą kanzashi,
- patyczek do balona wraz z koszyczkiem, w postach internetowych używano balonu z helem, ale mój patyczek trzymał balon równie dobrze
- balon
- styropianowa kula, a raczej pół
- klej na gorąco
- wstążki, papier kolorowy
 
Rozpoczynamy pracę.
Proponuje wcześniej przygotować kwiaty, bo zajmuje to dość sporo czasu, oczywiście im większy karton tym więcej nam potrzeba. Ja zużyłam łącznie 32 kwiaty.
Robimy dziurę w kartonie, tak aby zmieściła nam się w niej patyczek na balon, ja miałam ułatwioną sprawę bo miałam dziurkę do otwierania kartonu.
Teraz przygotowujemy kulkę styropianową. Oczywiście bez też będzie bardzo ładnie wyglądało. Szerokość kuli w zależności od wielkości kartonu. Przecięłam ją, trochę mniej niż w połowie.
Teraz idealnie na środku należy zrobić w niej otwór  patyczkiem lub wykałaczką. Teraz trochę kleju na gorąc. 

Następnie przy użyciu kleju na gorąco przyklejamy nasze kwiaty, oczywiście możemy ułożyć je kolorami lub w jakiś konkretny wzór. Ja przyklejałam je trochę na wyczucie :) 
Obkleiłam narożniki kartonu wstążką a boki kolorowym papierem.

Na tym etapie pracy stwierdziłam że karton mógłby być tylko takie, oczywiście bez patyczka.
Postanowiłam jednak dodać jeszcze kilka elementów. 
Przykleiłam na bokach pudełka kolejno: datę ślubu, pierwsze litery imion Państwa Młodych oraz krótkie życzenia. Nadmuchałam balon i zamocowałam go w koszyczku. Balon owinęłam białym tiulem i przykleiłam jeszcze dwa kwiaty. 
Prezent gotowy!



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz