poniedziałek, 27 czerwca 2016

Weselny prezent



Okres weselny trwa w pełni z tej okazji pomyślałam o prezencie dla Młodej Pary.
Nie była bym sobą gdybym dała im po prostu kwiaty lub butelkę wina.
Dziś początek tygodnia więc jest kilka dni, aby zdążyć przygotować ,,coś ekstra” na weekend.

Potrzebujemy: 

  • pudełko,
  • gadżety które posłużą nam na prezent, 
  • kolorowy lub błyszczący papier samoprzylepny, 
  • sizal (sianko) ozdobne, 
  • tekturka, 
  • kokarda lub wstążka,
  • taśma samoprzylepna.

Trudno wybrać odpowiednie pudełko, najlepiej zastanowić się co chcemy podarować i według tego wybrać rozmiar pudełko.
W pierwszej kolejności zajęłam się wieczkiem.
Przykleiłam za pomocą taśmy dwustronnej różową wstążkę, oraz kokardę.
 Pod wieczkiem umieściłam życzenia dla Młodej Pary. 


Wnętrze pudełka .
Ścianki pudełka okleiłam błyszczącą srebrną folią. Wykonałam też dwie przegródki z tekturki, które również okleiłam folią. Dzięki temu środek wygląda jak lusterko.Na dnie położyłam sizal w kolorze różowym.
Kolej na  karteczki. Na papierze wydrukowałam:
1) na szczęście – gdzie znajduje się kupon lotto,
2) na przyszłość – smoczek,
3) na rozmnożenie – pieniądze,
4) na osłodę – pralinki Raffaello.

Teraz zostało tylko zapakować i GOTOWE!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz