wtorek, 12 marca 2019

Fartuszek kuchenny

Kuchni to także miejsce które możemy urozmaicić szyciowymi inspiracjami.
Fartuszek kuchenny to przydatny element garderoby kuchennej.
Warto też zwrócić uwagę na wzór, który może nas zmotywować do gotowania jak i pieczenia.
 Potrzebujemy tylko grubszej bawełny.
Wykrój powstał z wymiarów jakie ma mieć fartuszek.
Najważniejsza, aby pamiętać o dość dużym podkroju pach.
Mój fartuszek ma zaokrąglony dół, paski do wiązania i falbankę.
 Fartuszek może mieć kieszeń, być wykończony lamówką lub być całkiem prosty. 
Możliwości jest wiele, warto więc przejrzeć różne modele w internecie i stworzyć własny projekt.
 

Zaczynamy

 
Wycinamy z bawełny wykrój naszego fartuszka.
Mój jest dwustronny tak więc wycięłam dwa fartuszki. Z bawełny wycinany także:
- 2 dłuższe pasy do wiązania w biodrach 
- 2 krótsze pasy do wiązania na szyi.
Jako element ozdobny dodałam biały zmarszczony pas bawełny na dole fartuszka.Wszystkie elementy przyszyłam do jednego z wykrojów fartuszka. Następnie zszywamy dwa wykroje prawą stroną do prawej zostawiając otwór na wywrócenia.
 
 
 
 
I tak w niedługim czasie mamy gotowy fartuszek kuchenny.
Prawda że proste i szybkie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz