niedziela, 18 lutego 2018

Legowisko dla psa/ kota w nowej wersji

Kto z was ma psa lub kota?
Dziś coś właśnie dla naszych zwierzaków.... :)
Legowisko w nowszej zimowej przytulnej wersji.

Lubię wyzwania, więc filmik o piesku korzystającym z takiego posłania, sprawił, że stwierdziłam czemu nie, też takie mogę zrobić.
Najważniejsza była wygoda dla psiaka, ale także wygląd, jak najbardziej nowoczesny.

Przedstawiam Wam moją wersje legowiska dla psa. 
Potrzebujemy:
  • wypełnienia, u mnie kulka silikonowa i owata 
  • materiał, w tej wersji jest to bawełna i minky 
i pomysł oczywiści :)

Zaczynamy od zaplanowania ile miejsca potrzebuje nasz psiak --> mniejszy na pewno mniej :)
Chociaż, to też wszystko zależy od upodobań psa, może musi mieć dużo miejsca bo lubi się wiercić;)

Wymyśliłam sobie że moje legowisko będzie dwuczęściowe, jedna część będzie ala ,,namiocik" druga natomiast duża wygodna poducha. 
Średnica dolnej podkładki jak i poduszki wynosi 50cm, góra natomiast ma około 60cm średnicy.
Po połączeniu wszystkich elementów i wypełnieniu dołu owatą  nasz ,,namiocik" prezentuje się tak:



Teraz tylko dodajemy poduszkę 



Już wiem że legowisko jest wygodne, bo piesek od razu do niego wskoczył.....





.. i nie miała zamiaru już wyjść..:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz